Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

Intermed Slimfix Γλυκαντικό Υγρό Εναλλακτικό της Ζάχαρης 3 x 20ml

Heartpharmacy

Intermed Slimfix Γλυκαντικό Υγρό Εναλλακτικό της Ζάχαρης 3 x 20ml
Intermed Slimfix Γλυκαντικό Υγρό Εναλλακτικό της Ζάχαρης 3 x 20ml
  • Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
  • Barcode: 5205152008040
4,72€
7,63€
Χωρίς ΦΠΑ: 3,81€

Χάρη στην μοναδική του σύνθεση, ενισχυμένο με φυσικά συστατικά από το φυτό στέβια, το Slim fix είναι το ιδανικό γλυκαντικό, εναλλακτικό της ζάχαρης για όσους προσέχουν τη διατροφή τους.


Η φυσική γλυκιά γεύση του Slimfix τo καθιστά ιδανική επιλογή για όσους προσέχουν τη διατροφή τους και επιθυμούν να αντικαταστήσουν τη ζάχαρη και τα τεχνητά γλυκαντικά με ένα γλυκαντικό φυσικής προέλευσης, χωρίς ενοχές και χωρίς θερμίδες!


Το Slim fix δεν αλλοιώνει τη γεύση και μπορεί να αντικαταστήσει τη ζάχαρη σε όλες τις συνταγές, όπως τα ροφήματα, τα γλυκά και τα επιδόρπια, γιατί είναι και θερμοανθεκτικό.


ΧΡΗΣΗ


Χρησιμοποιήστε το Slimfix αντί της ζάχαρης και των τεχνητών γλυκαντικών.

Για μια δόση (1 κουταλάκι ζάχαρης), χρησιμοποιήστε 5 σταγόνες Slimfix.

Με τη χρήση τoυ Slimfix μπορεί να απολαμβάνει κανείς τις αγαπημένες του γεύσεις:


Χωρίς θερμίδες.

Χωρίς υδατάνθρακες.

Ιδανικό για άτομα με διαβήτη και για όσους προσέχουν τη δίαιτά τους.

Δεν αλλοιώνει τη γεύση.

Διαλύεται εύκολα και άμεσα.

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.