Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

Eubos Liquid Washing Emulsion Red Υγρό Καθαρισμού Προσώπου & Σώματος 400ml

Heartpharmacy

Eubos Liquid Washing Emulsion Red Υγρό Καθαρισμού Προσώπου & Σώματος 400ml
Eubos Liquid Washing Emulsion Red Υγρό Καθαρισμού Προσώπου & Σώματος 400ml
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Barcode: 4021354031560
9,50€
13,20€
Χωρίς ΦΠΑ: 8,96€

Απαλό υγρό καθαρισμού, αντί σαπουνιού, με ουδέτερο pH ως προς το δέρμα, με φρέσκο άρωμα.


Τα ήπια επι-φανειοδραστικά που έχουν επιλεχθεί προσεκτικά βάσει δερματολογικών ευρημάτων, καθαρίζουν σε βάθος τους πόρους, ενώ παράλληλα προστατεύουν τον φυσικό όξινο μανδύα του δέρματος.

Επίσης, κατάλληλο για δυσανεκτικό στο σαπούνι, προβληματικό ή λιπαρό δέρμα.

Η συχνή χρήση καταπραΰνει τους ερεθισμούς.


Οι κυριότεροι ενεργοί παράγοντες:


Επιλεγμένος συνδυασμός ήπιων επιφανειοδραστικών για τον απαλό και βαθύ καθαρισμό.

Φυσικός ενυδατικός παράγοντας που συμβάλλει στην περιποίηση και την προστασία της επιδερμίδας κατά τη διάρκεια του καθαρισμού.

Η Αλλαντοΐνη ανακουφίζει από ερεθισμούς και βελτιώνει την ικανότητα του δέρματος να συγκρατεί την υγρασία.

Χωρίς σάπωνες και αλκάλια.

Με υποαλλεργικό άρωμα.

Ειδικά μελετημένη σύνθεση με ουδέτερο για την επιδερμίδα pH.

ΧΡΗΣΗ


Καθημερινή χρήση. Χρησιμοποιείται για όλο το σώμα και το πρόσωπο, όπως τα συμβατικά προϊόντα.

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.