Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

FREZYLAC SILVER 1 400 γρ

Heartpharmacy

FREZYLAC SILVER 1 400 γρ
FREZYLAC SILVER 1 400 γρ
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Barcode: 5202888105838
11,55€
13,96€
Χωρίς ΦΠΑ: 10,22€
Το FREZYLAC SILVER 1 είναι αγελαδινό γάλα σε σκόνη, κατάλληλο για τη διατροφή του τελειόμηνου βρέφους από τη γέννηση έως τον 6° μήνα.

Βασισμένο στους Κανονισμούς της Ε.Ε. που διέπουν τα παρασκευάσματα για βρέφη και τα παρασκευάσματα δεύτερης βρεφικής ηλικίας.
Περιέχει πρωτεΐνες, βιταμίνες, μέταλλα, υδατάνθρακες, ιχνοστοιχεία, κορεσμένα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, DHA (όπως απαιτείται από τη νομοθεσία για όλα τα παρασκευάσματα για βρέφη), ARA, ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα, Νουκλεοτίδια, Πρεβιοτικά (GOS/FOS) και καλλιέργειες Bifidus (Bifidobacterium lactis).

- Χωρίς GMO (γενετικά τροποποιημένους παράγοντες)
- Χωρίς γλουτένη
- Συσκευασμένο σε προστατευτική ατμόσφαιρα

*Το μητρικό γάλα είναι η ιδανική τροφή για τα βρέφη. Ο αποκλειστικός μητρικός θηλασμός κατά το πρώτο εξάμηνο της ζωής είναι ιδανικός για το μωρό σας. Όταν ο θηλασμός είναι αδύνατος ή δεν επαρκεί συμβουλευτείτε τον παιδίατρο για την εισαγωγή στη διατροφή του μωρού σας βρεφικού γάλακτος. Η έναρξη διατροφής με μπιμπερό μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στο θηλασμό.

Δείτε εδώ τον Πίνακα Καθημερινής Διατροφής και Ανασύστασης του FREZYLAC SILVER 1

Δείτε εδώ χρήσιμες συμβουλές και σημαντικές πληροφορίες για τους γονείς
Ετικέτες: φρεζυδερμ

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.