Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

LIERAC HYDRA RECH CREME 50ML

Heartpharmacy

LIERAC HYDRA RECH CREME 50ML
LIERAC HYDRA RECH CREME 50ML
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Barcode: 3701436911850
23,71€
40,92€
Χωρίς ΦΠΑ: 19,12€

Lierac Hydragenist Cream Refill - Ανταλλακτική Κρέμα Ημέρας για Ενυδάτωση (50ml)


Κρέμα ενυδάτωσης και λάμψης, ιδανική για κανονικές έως ξηρές επιδερμίδες. Χάρη σε μια σύνθεση που περιέχει 98% συστατικά φυσικής προέλευσης, η Crème προσφέρει εντατική ενυδάτωση και άμεσο αίσθημα άνεσης.

Με λεπτή, κρεμώδη και καταπραϋντική υφή, αυτή η κρέμα αγκαλιάζει την επιδερμίδα, προσφέροντας ένα πέπλο απαλότητας. Στις κανονικές έως ξηρές επιδερμίδες, η εφαρμογή της παρέχει άμεση άνεση και απαλότητα.


Αμέσως μετά την εφαρμογή, η επιδερμίδα αποκτά όμορφη και απαλή όψη, με διαρκή ενυδάτωση. Το αίσθημα δυσφορίας και τραβήγματος εξαφανίζεται.


Η σύνθεση έχει σχεδιαστεί ειδικά για κανονικές έως ξηρές, ακόμη και ευαίσθητες επιδερμίδες και έχει δοκιμαστεί υπό δερματολογικό έλεγχο.


Αποτέλεσμα ερευνών των εργαστηρίων Lierac για τους μηχανισμούς ενυδάτωσης, η σειρά Hydragenist περιλαμβάνει:

Μακροχρόνια Δράση: Ένα μοναδικό ένζυμο ενυδάτωσης ενισχύει τους φυσικούς μηχανισμούς ενυδάτωσης μακροπρόθεσμα.

Άμεση Δράση: Το υαλουρονικό οξύ υψηλού μοριακού βάρους προσφέρει αμέσως άνεση και λάμψη, κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας, ακόμα και τις πιο διψασμένες.


Ανακαλύψτε την ύψιστη ενυδάτωση με την Lierac Hydragenist!

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.