Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

CAUDALIE LIP CONDITIONER - 4,5 G

Heartpharmacy

CAUDALIE LIP CONDITIONER - 4,5 G
CAUDALIE LIP CONDITIONER - 4,5 G
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Barcode: 3522930003595
6,65€
7,81€
Χωρίς ΦΠΑ: 5,36€

Ένα ισχυρό προιόν προστασίας των χειλιών για όλους.


Αυτή η 100% φυσική επεξεργασία παρέχει ένα ισχυρό μίγμα αντιοξειδωτικών & οι θρεπτικές ουσίες που προστατεύουν, ενυδατώνουν, επισκευάζουν, και ανακουφίζουν τα ξηρά χείλια δανείζοντας τα αντιγηραντικά οφέλη.


Κάνει μια άριστη βάση κραγιόν.


Συστατικά :


Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil*, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil*, Cera Alba (Beeswax), Oryza Sativa (Rice) Bran Wax*, Cetyl Palmitate*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract*, Copernica Cerifera (Carnauba) Wax*, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil*, Cetearyl Alcohol*, Cetyl Alcohol*, Palmitic Acid*, Stearic Acid*, Hydrogenated Stearyl Olive Esters*, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil*, Parfum (Fragrance), Palmitoyl Grape Seed Extract*, Hydrogenated Castor Oil*, Tocopheryl Acetate*, Ammonium Glycyrrhizate*, Glyceryl Oleate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid. *Plant Origin


Εφαρμογή :


Τοποθετείτε στα χείλη όποτε εσείς θεωρείτε ότι είναι απαραίτητο προκειμίνου να τα ενυδατώσει & να τους χαρίσει απαλότητα.

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.