Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

Ducray Creastim Reactiv Lotion Λοσιόν κατά της Τριχόπτωσης, 60ml

Heartpharmacy

Ducray Creastim Reactiv Lotion Λοσιόν κατά της Τριχόπτωσης, 60ml
Νέο
Ducray Creastim Reactiv Lotion Λοσιόν κατά της Τριχόπτωσης, 60ml
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Barcode: 3282770152395
37,18€
Χωρίς ΦΠΑ: 29,98€

Ducray Creastim Reactiv Lotion

Λοσιόν κατά της Τριχόπτωσης


Η Creastim Reactiv Lotion είναι ένα προϊόν περιποίησης μαλλιών που προορίζεται για την αντιμετώπιση της αντιδραστικής τριχόπτωσης, η οποία εμφανίζεται μετά την εγκυμοσύνη, το άγχος, την κόπωση ή τις αλλαγές εποχής.


Η ειδική της σύνθεση βοηθά στη μείωση της τριχόπτωσης και επανεκκινεί την ανάπτυξη των μαλλιών*, ενισχύοντας και αναζωογονώντας τα.


Κατάλληλη για έγκυες (από το δεύτερο τρίμηνο και μετά), γυναίκες που θηλάζουν, καθώς και άτομα που υποβάλλονται σε αντικαρκινικές θεραπείες.


Είναι ειδικά σχεδιασμένη για τα ήδη υπάρχοντα μαλλιά.


Χαρακτηριστικά & οφέλη:


Μείωση της τριχόπτωσης ήδη από τον πρώτο μήνα

Αύξηση της τριχοφυΐας κατά +53%

Αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα από τον πρώτο μήνα

82% των χρηστών ανέφεραν πιο πυκνά μαλλιά

89% των χρηστών ανέφεραν πιο ανθεκτικά μαλλιά

Αποτελεί αποτέλεσμα κλινικής μελέτης σε σύγκριση με ουδέτερο σαμπουάν, με δείγματα από 100 γυναίκες που αντιμετώπιζαν τριχόπτωση. Η δοκιμή έγινε σε 67 γυναίκες, με εφαρμογή 3 φορές την εβδομάδα, και τα αποτελέσματα αξιολογήθηκαν μετά από 1 μήνα χρήσης.

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.