Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

Ducray Anaphase+ Σαμπουάν Ανάπτυξης των Μαλλιών & Κατά της Τριχόπτωσης, 400ml

Heartpharmacy

Ducray Anaphase+ Σαμπουάν Ανάπτυξης των Μαλλιών & Κατά της Τριχόπτωσης, 400ml
Νέο
Ducray Anaphase+ Σαμπουάν Ανάπτυξης των Μαλλιών & Κατά της Τριχόπτωσης, 400ml
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Barcode: 3282770398151
14,07€
Χωρίς ΦΠΑ: 11,35€

Ducray Anaphase+ Σαμπουάν για Ανάπτυξη Μαλλιών & Κατά της Τριχόπτωσης


Το συγκεκριμένο σαμπουάν βοηθά στην επιβράδυνση της αντιδραστικής τριχόπτωσης και ενίσχυση της τριχοφυΐας*, προσφέροντας πιο δυνατά και γεμάτα μαλλιά.


Μέσα σε μόλις 1 μήνα, σταματά την αντιδραστική τριχόπτωση** και διεγείρει την ανάπτυξη νέων τριχών.


Επίσης, ενεργοποιεί την ανάπτυξη των μαλλιών μετά από ένα μήνα χρήσης, ενώ μέσα σε 7 ημέρες, ενδυναμώνει τα μαλλιά και προσθέτει όγκο και λάμψη***.


Κατάλληλο για:


Εγκύους

Νέες μητέρες

Ενήλικες

Άτομα που υποβάλλονται σε αντικαρκινική θεραπεία ή βρίσκονται στη φάση αποκατάστασης μετά από αυτήν

Από τους υπάρχοντες θύλακες τρίχας

Κλινική μελέτη, 44 άτομα

Ποσοστό ικανοποίησης, κλινική μελέτη σε 100 άτομα


Χρήση:


Εφαρμόστε σε υγρό τριχωτό, κάντε απαλό μασάζ και ξεπλύντε.

Επαναλάβετε την εφαρμογή και αφήστε για 2-3 λεπτά.

Ξεπλύνετε καλά.

Δεν απαιτείται προφύλαξη χρήσης. Σε περίπτωση επαφής με τα μάτια, ξεπλύνετε άμεσα.

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.