Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

A.Vogel Molkosan Fruit 200ml (Βιολογικό πρεβιοτικό ρόφημα από ορό τυρογάλακτος)

Heartpharmacy

A.Vogel Molkosan Fruit 200ml (Βιολογικό πρεβιοτικό ρόφημα από ορό τυρογάλακτος)
A.Vogel Molkosan Fruit 200ml (Βιολογικό πρεβιοτικό ρόφημα από ορό τυρογάλακτος)
  • Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
  • Barcode: 7610313417513
10,88€
17,56€
Χωρίς ΦΠΑ: 9,63€

Βιολογικό πρεβιοτικό ρόφημα από ορό τυρογάλακτος

Κατάλληλο για:

φούσκωμα

αέρια

φυσιολογική κινητικότητα του εντέρου

φυσιολογικό μεταβολισμό του σακχάρου

ενεργοποίηση του μεταβολισμού

ενίσχυση του αισθήματος κορεσμού

Περιγραφή - τρόπος δράσης

Το Molkosan είναι εξαιρετικά ευεργετικό για την εξισορρόπηση της φυσιολογικής λειτουργίας του πεπτικού συστήματος σε άτομα που υποφέρουν από δυσπεψία, δυσανεξίες σε τροφές και στη λακτόζη και από μη φυσιολογική κινητικότητα του εντέρου, αφού το L (+) γαλακτικό οξύ συμβάλλει στη διάσπαση των πρωτεϊνών και της λακτόζης, ενώ ταυτόχρονα βοηθάει σημαντικά τον οργανισμό στην απορρόφηση πολύτιμων μετάλλων όπως ασβέστιο, σίδηρος, ψευδάργυρος, μαγνήσιο και βελτιώνει τη λειτουργία των ενζύμων. Ενισχύει την εντερική χλωρίδα και είναι κατάλληλο για άτομα που υποφέρουν από υπερανάπτυξη του μύκητα candida και άλλων παθογόνων μικροοργανισμών μετά από αυξημένη χρήση αντιβιοτικών και άλλων φαρμάκων.

Το Molkosan μπορεί να λαμβάνεται κάθε μέρα για μεγάλο χρονικό διάστημα σε δίαιτες αδυνατίσματος, καθώς έχει την ιδιότητα να αυξάνει τον κορεσμό.

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.