Φαρμακεία Αγγιστριώτη - Μεταμόρφωση - Νέο Ηράκλειο - Πόρτο Ράφτη
Menu
Your Cart
espa-gr

CAUDALIE EAU DES VIGNES SHOWER GEL 200ML

Heartpharmacy

CAUDALIE EAU DES VIGNES SHOWER GEL 200ML
CAUDALIE EAU DES VIGNES SHOWER GEL 200ML
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Barcode: 3522930003861
9,20€
10,81€
Χωρίς ΦΠΑ: 8,68€

Caudalie Eau des Vignes shower gel

Αφρόλουτρο Σώματος για Όλους τους τύπους Επιδερμίδας

Eμπλουτισμένο με αλόη, αυτό το Αφρόλουτρο χωρίς σαπούνι και χωρίς parabens έχει μια ήπια φυτική καθαριστική βάση που σέβεται το φυσιολογικό pH όλων των τύπων επιδερμίδας, ακόμη και των πιο ευαίσθητων.


Το Shower Gel Eau des Vignes θα αφήσει στην επιδερμίδα σας ένα απαλό άρωμα από έναν καλοκαιρινό κήπο στην καρδιά των αμπελώνων όπου το σπινθηροβόλο περγαμόντοι παντρεύεται με την κομψότητα της ίριδας και με τον αισθησιασμό του λευκού μόσχου.


ΧΡΗΣΗ


Σχηματίστε αφρό σε βρεγμένη επιδερμίδα.

Ξεπλένεται πολύ εύκολα και αφήνει στην επιδερμίδα μόνο το φίνο αρωματικό χνάρι του Eau des Vignes.

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ


Aqua/Water/Eau, Decyl Glucoside*, Sodium Cocoyl Glutamate*, Glycerin*, Parfum (Fragrance), Sucrose Cocoate*, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Propanediol*, Sodium Glutamate, Sodium Chloride, Caprylyl Glycol, Potassium Sorbate, Coconut Acid*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Citric Acid*, Limonene, Linalool, Coumarin, Geraniol (205/003) * ingrédient d’origine végétale

Απαραίτητα

Τα Απαραίτητα cookies επιτρέπουν την εκτέλεση βασικών λειτουργιών του site, όπως την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι την ηλεκτρονική πληρωμή και την αποθήκευση προϊόντων στη wish-list. Χωρίς αυτά πλήττεται άμεσα η ομαλή λειτουργία του e-shop και υποβαθμίζεται και η προσωπική σου εμπειρία πλοήγησης.

Στατιστικών

Τα Cookies Στατιστικών βοηθούν την HeartPharmacy να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τις σελίδες συλλέγοντας και αναφέροντας πληροφορίες ανώνυμα.

Προώθησης

Τα cookies Προώθησης χρησιμοποιούνται για να «σερβίρουν» διαφημίσεις πιο σχετικές με εσένα και τα ενδιαφέροντά σου. Χρησιμοποιούνται επίσης για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης με στόχο τον περιορισμό των μαζικών, ανεπιθύμητων και ανούσιων διαφημιστικών μηνυμάτων.